Gårdagen

Hej tängtre berätta lite snabbt vad jag gjorde igår och idag,

Igår: Först skola, sluta vid 12 då vi lyfta hem :) Sen åt vi pannkakor jos Denice! Å efter de drog vi till marknan, gick med Denice, Tove, Lovisa och fredrika först sen drog dom hem för de rengna skit mkt, och då gicj jag med Ebba, Sebbe och Simon, vi åt pizza, å massa, sen hände de massa mer som ja inte orkar/vill inte skriva men avsluta dagen med en riktigt varm dusch! :)

Idag:  yes, idag var ja först med Tove å Frida i norrtälje, sen skulle vi till ungdomsmotagningen med klassen, Där prata vi om massa skit, ja visse redan allt så onödigt att åka dit :p men efter de stanna jag Tove å Lollo kvar och fika kolla lite på hm å lindex å massa :) ja hitta ett par fina vantar som ja köpte :) Sen vart de tillbaka till Rimbo å träffa Frida hallin, vi hade rätt kul! :) Å sen på bussen hem (vart hemma kväll) Så träffa ja en gamal klass kompis som ja prata lite med, och nu sitter jag här å bloggar :)

Jag vet inte om nån orkar läsa men aja, :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0