Hjälp :o

Min lilla perfekta värd har invarderas av massa problem! Bara på en vecka!

Ja som ja sa så har allt krånglat till sig med mmitt liv, tur att det är lov så ja hinner tänka, behöver värkligen det! Helt plötsligt blir man kär eller inte kär med börjar gilla nån väldigt mycket. Nån som inte kommer vara accsepterar av mina kompisar å min familj. Och sen så börjar de häna massa andra saker som ja inte kan skriva här.

En av mina närmsta vänner är tillsammans med en av min andra kompis, sen har en av mina andra närmaste kompisar blivit skit sur på en av den kompisen ja skrev där uppe som vart tillsammans med en av mina bästa kompisar som är kär i den personen som hatar den personen eftersom han är tillsammans med den han är kär i.

Och ni fattar säkert inget men allt är krångligt,

Men ja de löser sig säkert.


Kommentarer
Postat av: Denice

Hörru!

Den du blir kär i accsepterar dina kompisar visst ;) Gör som du vill, :) <33

2010-10-29 @ 20:23:10
URL: http://larmacello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0