Frågestunden

Hur gammal var du när du fick din första kyss ?: 

Jag var typ sex tror ja :) Med en kille jag har väldigt bra kontakt med fortfarande. 




Hur ser den perfekta killen ut för dig?:

Hmm, han ska vara lite länge än mig runt 175-180 kanske, Jag faller alltid för killar med svart hår så de skulle han ha, gröna ögon är sjukt sexigt! Fin mage! Han får inte väga mindre än mig! och en underbar insida. Men han går nog inte att hitta men de skulle vara min dröm kille. :)





Favoritfilm?

Åå jag gillar många filmer det är svårt att välja men skräck är bäst! jag gillar när man inte vill titta för man är så rädd men man måste kolla för man vill inte missa filmen! Och den bästa av skräck filmerna är nog Mirrors eller The ring. fast jag kan inte riktigt bestämma mig svår fråga! :)




Favoritmat?

Också svår fråga! Men ja gillar mest maten pappa lagar, och pannkakor är sjukt gott! 



Hur ser din morgon ut?:  jag svarar på den i ett eget inlägg snart. :)


Vilka hårfärger har du haft?
Den svarar ja också på i ett eget inlägg så visar ja bilder också! :)


Hur många säriösa förhållanden har du haft?
  Har haft rätt många förhållanden men det är nog bara ett som har varit säriöst från min sida. :)




Har du lätt för att bli kär? Nej faktiskt har jag väldigt svårt för att bli kär då jag ändast varit kär i två personer. Men jag har väldigt lätt för att börja gilla personer, men det tar jag inte som kär. :)


Vilka är dina intressen?
Mina intressen är nog Hästar, Fotboll, Fota och Filma, Jag har faktiskt gjort två filmer! dom kanske kommer ut på bloggen nån gång i framtiden. Men media är nått av mina största intressen! 




Hur länge har du haft din blogg ?
Jag starta min blogg nån gång i Juli 2008, så jag har haft den i mer än två år.


Såg att du hade ganska många som komenterat inlägget efter det här, hur får du så många som komenterar?
Många som kemmenterar de tycker ja inte ? Men ibland får jag rätt många läsare och kommentarer, Jag brukar kommentera andras bloggar, inte stora som kissies utan sånna som min, och då får ja rätt många läsare och som kommenterar sen är det bara uppgradera. Ju fler inlägg ju fler läsare! :)


Har du några husdjur?
Vi i familjen har två hundar, fyra katter, en groda, fiskar och en kanin. varav; Kaninen, en hund, en katt och grodan är min, resten är familjens. =) 





Kommentarer
Postat av: SANDRA-EN BRA BLOGG!

åh vad gott med pannkakor :D

2010-09-17 @ 17:40:47
URL: http://saandraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0