Träningarna:

Tis:  Det börja bra, det var två tjejer från A-laget damer som träna, mina passar var väldigt bra den här gången, är väldigt nöjd med dom. Skotten vart sådär ja vart lite tveksam så av 10 skott mot mål gick 4in men ja tyckte bara att en av dom var bra, Vart inte så nöjd med det, sen när vi körde två mål gick de jätte bra men hon på andra sidan täckte inte så bra så det vart ganska svårt för mig.

Det bästa: Passarna.

Det sämsta: Skotten


TOR: A-lagets tränare tränade oss, så de var kul, i börgan gick de bra med att driva bollen, även fast jag är lite trög så gick de riktigt bra, Sen gjorde vi olika övningar två och två dom gick sådär jag hade lite svårt för vissa saker, men nickningarna gick väldigt bra!


Det bästa:
Nickningarna

Det sämsta: Ingenting, kanske passarna men ja var väldigt nöjd med dom också. 


Sen får ni önska mig lycka till på Sön! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0