Uppgraderat dåligt.

Men för ja har inte haft tid men de här har ja gjort/kommer göra

TIS: Först skola sen träning :)


ONS:
Ledig, men hade ändå fullt upp hemma. :)


TOR:
Var på tomtits, det var jätte kul! Åkte säker den där frittfall saken 10 gånger :) Sen fanns det massa kul att göra där, tyvärr vart Jana rätt sur på mig men de ä ju inte så ovanligt :) sen träffa man patrik på station prata lite me han sen drog ja till träning me A-lagets tränare mer om träningen skriver jag i nästa inlägg, så torsdagen var rätt kul. =)


IDAG, FRE:
  Först skola fick G på min no rapport, som ja skrev på högst 5min så jag är nöjd :) Sen tog ja bussen till knisvsta, å drog till mormor :p Rätt cill här :) just nu sitter ja å skriver de här medans mormor gör lunch, sen ikväll så ska man på kalas/fest hos släckting så de blir god mat och fika :D



IMORGON, LÖR:
  På dan har jag inget planerat kanske ska hem till nån ? Sen på kvällen ska ja på kräfft-skiva hos mina kusiner familjen Jansson som består av dvärjar :p men ja skriver mer om de imorgon,


SÖN:  Match mot vilka vet ja inte men några bilr de väl mot :p




PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0