Suger på att blogga!

Jag seriöst suger på att blogga haha.. Men ja ska försöka blogga lite under lovet iallfall :)

Vad har jag gjort när jag inte bloggat? Ja det vanliga bio, festat, film kväll, middagar, träffat kompisar, pluggat ja det jag brukar göra :)

Idag fick jag jullov vilket betyder att man får sina betyg :oo Fick två MVG några VG och resten G. Är inte riktigt nöjd men det är en stor förbättring sen i sexan då jag hade IG i allt utom svenska och bild ;)

Har inte så mycket mer att skriva senare kommer ett inlägg om vad jag ska göra i veckan. Pusspuss<3

 
Ibland önskar man ju att man skulle vara en plugghäst med MVG i alla ämnen. Dock är jag har jag för mycket att göra för att kunna plugga så mycket ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0