Dag 01 - Om mig

Dag 01 - Om mig

Jag heter Caroline Gustavsson är 14år, 96a och fyller år den 25 juni. Jag spelar Fotboll har gjort det i över ett år. Sen har jag även ridit, fick min första häst när jag var 3år. Häst intresset finns fortfarande kvar men rider gör jag inte längre men funderar på att börja igen.

Jag går i Ekebyholm skola, där jag har underbara vänner! Jag sattsar just nu väldigt mycket på skolan! Även fast jag ligger efter i dom flesta ämnena.

Jag bor utanför Rånäs ute i skogen med mina föräldrar och en bror.

Jag är en rätt blyg person, och hatar att prata när jag är tvungen. Annars går det bra.

Aa nu vet ni nog lite om mig! :)

Caroline Gustavsson, shimari 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0