Snö.

Skrev ju förut att jag var typ depp för det snöa. Nu är jag verkligen depp, det var ju typ snö storm under natten! :o Så jag sov till typ 17:30 då mamma väckte mig och sa att hon hade glömt bort mig och att vi skulle åka till Mormor och äta middag om 15min! Fick panik och sprang och ducha. Så känner mig inte så super fin! (y)

Men skönt att komma iväg iallafall, så jävla tråkigt att bara sitta hemma!

Men ikväll kanske jag ska iväg nån stans? Får se om det blir nått. Ska hit imorgon igen då min kusin fyller år så vet inte om jag hinner sova hos nån. Men men vi får se :)

Men snart blir det efterrätt, jag gillar inte att prata så jag smet iväg ;) Haha måste bli lite mera social känner jag :)

Men nu vart det ett sånt där långt och tråkigt inlägg igen, men skriver kanske mer sen. Ni får ha de super! 

 
Min söta kusin! lill Rasmus! :)

Kommentarer
Postat av: Frida ♥

Tack älskling, ja det måste vi göra väldigt snart. Jag saknar dig grymt mycket ♥

2011-02-11 @ 23:51:21
URL: http://fillefjompen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0