:)

Hej!

Idag var det skola, sluta vid fyra men fick gå vid tre! :) När jag kom hem var jag duktigt och pluggade lite, vart lite teknik och so :) Ska igentligen vara klar nästa vecka men nu när jag har tid kan jag lika gärna göra det. Rasmus ska komma till mig imorgon och då är det ju inte så kul att plugga. Men har dessväre musik kvar, men jag gör det på söndag eller måndag. Musik är inte det roligaste att plugga till så skjuter upp det så mycket som möjligt!

Men jag måste faktiskt säga att jag blivit mycket bättre på att plugga! För ett år sen skulle jag ALDRIG göra en läxa, men nu gör jag dom utan att nån behöver tjata på mig! Riktigt duktigt tycker jag! :) 

Ska snart sova, annars kommer jag seriöst somna på stolen, imorgon blir det sovmorgon, tänker inte fixa mig, det orkar jag inte för två lextioner. :p

 
Caroline Gustavsson ( shimari ) 
Har lite dåligt med bilder så ni får en bild från i sommras nån gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0