Första dan i skolan!

Första dan i skolan!

Första dan i skolan gick bra, gjorde inte så mycket men har redan fått två läxor! :o Blir väl att plugga lite ikväll.

 Jo sen fyller pappa 41år idag! Grattis pappa, så vi har fyrat han med god mat och tårta! Det kom även hit massa gäster, bjöd på mina kakor och dom tyckte om dom! (Y)

Och ja har inte så jätte mycket att berätta, min halv bror är här han ska sova här men åker imorgon. Fick även en bio biljett och godis penger till bion av han! Tack så mycket!

Men nu ska jag gå och fixa mig för att sova, har inte kunnat sova på jätte länge, men idag har jag hållt igång mycket så det kanske går lättare? Hoppas det! :)

caroline ( shimari ) gustavsson 
En gammal bild jag hitta på datorn, :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0