Gäster

God kväll alla mina blogg läsare!

Hur har ni haft det idag? Själv har jag haft det bra, vi fick gäster, dom åkte hem precis. Vi spela lite spel och sånt. Jag måste vara latast i värden. Jag gör typ ingenting? Hah men aja jag orkar inte träffa nån just nu, måste komma in i lite rutiner först!

En kompis sa, jag har sätt dig innan vi träffades, jag kände igen ditt "snäll-ansikte" Hah vilken komplimang, folk brukar inte säga att jag ser snäll ut! Men det är väl bra att jag gör det!

I veckan ska jag försöka hitta på något kul, men vet inte riktigt vad? Bara vara med kompisar börjar bli lite drygt, men det kanske bara är jag som är tråkig?

Men får väl ta och fota eller nått istället, kanske åka till uppsala och träffa nån gammal kompis man inte träffat på år?

Nu blir det ett lång och tråkigt inlägg. Men jag hoppas ni har haft det bra idag, vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0