Hej

Hej jag är väldigt sjuk därför jag inte bloggat. Mamma tror jag fått nån form av ätstörning? Men det är säkert bara nått annat. Idag har jag iallafall inte gjort nått annat en att sovit och spelat fifa 10. Jag vann varge gång ;) Imorgon ska jag försöka ge mig ut och träffa nån men vi får se om jag orkar. Just nu mår jag iallafall lite bättre.

Imorgon kommer även min kusin på fem år så måste väl underhålla han lite också. Sen resten av dagarna har jag fullt upp. Men då blir det iallafall mer att blogga om! ;) Ska även försöka få upp lite mer bilder på bloggen och facebook.

Ha de bra, om ni vill prata med mig så nås jag på hem telefonen. Dock nästan inte på mobilen, jag tappar alltid bort den så den har lite vila just nu ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0