Kungen!

Hej idag såg jag kungen för första gången i mitt liv ( även silvia ) fast hon var inte lika cool :) Lite kul. Men såhär såg min dag ut:

Föst två lextioner, fick tillbaka läxförhör gick rätt bra på båda. Sen bar det av till sthlm med klassen, Jag, Denice och Tove fikade lite innan vi skulle in till kyrkan, (där jag senare träffade kungen) Vi lysnna typ på musik, skit tråkigt! Men efter det så var jag och Wille i stan! Jag köpte en tröja, riktigt fin faktiskt. Men ska ha den som mys tröja hade jag tänkt :)

Och jag hade faktiskt rätt kul med wille, även fast jag inte trodde att jag skulle ha det! (y) Men aja har inte så mycket mer att skriva om :)

Ska snart lägga mig och läsa lite. Men ni får ha det bra!

kungen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0