Bryter ihop.........

Fortfarande dåligt väder, förstår intre varför jag stör mig så mycket på det men just nu mår jag iallafall piss..
Har även blivit sjuk igen? åhhh...

Idag har jag bara suttit och kollat på tv och latat mig.. Skulle träffat Frida men jag glömde bort att det var lördag, så får träffa henne nån annan dag istället.

Och imorgon åker jag till grönan, men det ska rengna så det blir väl inte så kul där..

Hejdå ha det bra! Snart kanske det kommer ett posetift inlägg, men det beror på om jag är gladare då..

Måste också börja plugga till moppe saken, men börjar ångra mig, jag kanske inte ska skaffa moppe? Det kanske inte passar mig?

Men jag får se, hejdå igen!

kärlek, shimari
Saknardig.

Kommentarer
Postat av: felicia

heej visste inte om du kommit hem ;)<3



vem saknar du? <33

2011-06-28 @ 14:45:01
URL: http://fillessootaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0