Depp

Hej! Är hemma igen..

I Sverige är allt skit, som vanligt. Kallt, festingar och myggor.
I Turkiet är allt bra. Varmt, inga insäkter och alla är så snälla och trevliga.

Kommer sakna det enormt ( mest för det var varmt ) Men också för jag träffa mitt "livs kärlek" Haha okej har bara känt honom typ fem dagar, men vart ändå förälskad. Eller kanske överdriver, men han var sjukt snygg vi träffades varge dag och hade grymt kul. ( och ja han var turk ) Men snyggare än dom flesta killar jag träffat i Sverige! Han var även jätte snäll och rolig. ( även fast jag inte är så bra på engelska och hade lite svårt att prata ibland )

Men men kommer säkert träffa nån söt kille i sverge också ( man kan iallafall hoppas )

Och mitt i min depression ( överdriver kanske igen ) så går jag in på youtube och ser att ALLA min klipp är borttagna, jag har alltså glömt att logga ut från datorn på hotellet.. Och är just nu skit sur för flera av klippen har jag inte orginal filen till så dom är borta föralltid....

Nu ska jag sova och försöka vakna upp på bättre hömör!

PS    Är fortfarande lika blek    DS

Kommentarer
Postat av: hejhej jag är en fjorttizz som älskar min boy

håller med om att sverige är urtrist land ;)

2011-06-21 @ 00:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0