Dag 20 – Den här månaden

Dag 20 – Den här månaden

Den här månaden har varit bland dom bästa på länge! Träffat nya vänner, haft underbara stunder med kompisar! Gjort väldigt mycket, träffat kompisar jag inte träffat på väldigt länge!

Men det har även vart mycket motgångar, förlorat en vän som betyde mycket för mig. Träffat advokat och soc. Även mycket känslor om "kärlek" när man väntar på att nån man gillar mycket ska ringa och han/hon inte gör det..

Men man är starkast i motgångar, och jag känner att den här månaden har jag utvecklas till nått bättre, inte så mycket men det går framåt. Och jag har insett vad äkta vänskap är.

Sen har jag känt mig väldigt snygg! Vet inte vad det beror på men der är väl bra att jag känner mig snygg? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0