Godmiddag!

Godmiddag, eller vad är det man säger? Idag har jag haft det riktigt skönt! Sov dock inte så länge men vad gör de?

Har bara tagit det lungt vilat upp mig, kollat på tv och suttit vid datorn! Även läst en hel del. Ska snart äta och efter det ta ett långt och skönt bad!

Imorgon blir det också att ta det lungt! Felicia kommer troligtvis hit vid två då vi ska fota! Om det blir nån bra bild kommer den upp som header på bloggen! 

Och innan dess så blir det bara ligga och mysa i sängen framför tven och kolla på top model! Ibland är det skönt att vara sjuk!

Dock har jag massor att göra, ska ha en redovisnig på tis eller ons som jag måste förbereda mig för! Sen måste jag läsa en bok som vi läser i svenskan och vi har biologi prov på ons som jag måste plugga till! Och sen är det matten som jag inte kan helt än!

Så jag har fullt upp i skolan och eftersom jag var hemma både igår och idag så blir det ännu mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0