Hmm....

Jag är inte frisk än, och jag vill verkligen inte vara hemma en dag till.. Får verkligen försöka åka till Rimbo..
Men ska försöka boka in att åka till fjärils muset på lördag iallafall, det vart ju inte i tisdags eftersom jag låg hemma med feber men ska försöka hinna med det på lördag! Och eventuellt blir det ju träffa Emil imorgon.

Men idag har jag druckit massor med te, ska dricka lite till! Sen ta lite näsprey så kanske det blir bättre hoppas det!

Har även gått ut med hunden så hon fick springa lite (y) Vilket också var bra för mig eftersom jag behöver luft! ;)

Men aja hoppas ni inte är sjuka iallfall :)

 
Ni får en bild från förra tjej kvällen! :)

Kommentarer
Postat av: 'J E N N Y

sv; tack carro :D<3

2011-03-03 @ 20:04:17
URL: http://iieny.webblogg.se/
Postat av: Michelle!

Sv; Tack för att du komenterar så mycket!

Jätte roligt, men en fråga bara.

Vad tycker du att jag borde ändra i headern? :)

2011-03-03 @ 20:06:02
URL: http://nybergens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0