Pansionär!

Hej, vart lite dåligt med bloggning!

Men igår var jag hos min morfar som fyllde pansionär! Så det vart tårta och fika! Träffa även massa släkt! Rätt kul faktiskt!

Och idag har jag vart i skolan och sen pluggat massor hemma! Ska ha två föredrag imorgon! Ett om en ö, med några i klassen. Och ett om Frédéric Chopin, nån piano snubbe. Dock tror jag inte det sista går så bra eftersom jag skrev det nu. Men vill bara ha G i musik så spelar ingen roll, sen kanske jag gör bort mig inför klassen. Men skit samma det är jag ändå van med! ;)

Haha men ska ladda över lite bilder från mobilen så det komemr upp lite bilder till nästa inlägg! :)

Kommentarer
Postat av: emelie ^^

Vad fin blogg du har! Hur är läget med dig? :)

2011-03-15 @ 14:22:58
URL: http://checkemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0