Semlor! :D

Hej hej! Idag är det ju fettis dagen! Vilket jag älskar! :D Semlor är riktigt gott! Så det blir det ikväll!

Idag har jag varit i skolan har två föredrag, ett på tisdag och ett nån dag? Jag gillar inte att stå framför klassen och prata om massa tråkiga saker. Men sånt är livet, och jag brukar få rätt bra betyg på mina föredrag!

Idag åkte jag även och träna, det gick väl sådär, känner mig väldigt seg. Var även med Michelle innan vilket var kul, dte var väl hon som fick mig att åka. :) Och efter träningen så fixa jag massor på Rimbo, ny bussremsa, och massa skit. 

Har även ätit ska snart kolla lite tv, men ja ha det jätte bra så bloggar jag mer senare nån gång! :d<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0