Sjuk... igen

Ja, lite dålit med bloggning kanske, tur att jag hade tidsinställt massa inlägg från listan iallfall! ;)

Jag har haft jätte hög feber och nu är jag förskyld, ska förhoppningsvis åka och träffa Emil imorgon, men vet inte riktigt om jag hinner bli frisk. Men ska dricka massor med te, det brukar hjälpa!

Men tänkte berätta lite snabbt vad vi gjorte på färgan. Det var jag, Rasmus, Pontus, Jimmy, Tilda, Adde och Anton. Därimot var jag mest med Kussarna, men iallfall så var vi med dom. Vi åt middag, drack massa energi dricka. Tills jag sa att man kunde få hjärt klappning då Rasmus vart skit rädd, vi dansa å massor.

Jag spela bort över 100kr ;o Haha (AA) Köpte burn för 250kr ;o Sen massa godis å skit ;)

Men ja det här är igentligen inte så intressant å veta men iallfall ska jag börja blogga normalt nu :)

:DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0