Skola

Hej hej! Dagen var rätt bra idag, förutom att jag blödde massor med näsblod :o

Haha dagen börja med so föredrag, det gick rätt bra. Om man tänker på att vi bara inproviserade och hade inget uppskrivet!

Sen hade vi massa tråkiga lektioner.

Och efter det så hade jag Musik redovisning, jag gjorde mitt på 30min igår och var rädd att få IG, Men det vart ett VG! Jag är lite stolt ;)

Haha sen hade vi bild och då typ sov jag, de var min dag typ :) SKulle haft träning men det kom saker imellan men ska ut och springa imorgon istället! :)

Men ja, ha det jätte bra! :)

Kommentarer
Postat av: emelie ^^

Tack, härligt :D Allt är bra här med!

Vad sägs om att följa varann via Bloglovin? ^^

2011-03-16 @ 17:17:58
URL: http://checkemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0