Skolan suger

Hej hej! Måste säga att skolan suger! Det kanske inte var nån nyhet men så otroligt tråkigt! Speciellt idag!

Fast jag har underbara vänner! (y) Fast jag saknar Denice, vi ska fika på Onsdag jag längtar! (Y) 

Men idag har det inte hänt nån ting, jag har gått och tänkt en massa. Sen var snälla Felicia super gullig och skjutsa hem mig! Tack sötnos! Imorgon skjutsar hon även mig till skolan! Sovmorgon! (y)

Dan kanske börjar bra imorgon iallfall, sen tror jag att jag ska träna. Och sen ska jag gå på nån grejs med mamma :)

Men ja det är väl allt jag har att skriva, måste säga att min mobil suger, men men får väl leva med den ett år till...

 
Nån random bild jag tagit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0