Fågelskådning ;/

Hej... Idag har jag varit på värdens tråkigaste fågelskådning vi gick i sex timmar, typ två mil. Och inget kul hände... Jag vart sur och råka somna i skogen och det tog typ min innan klassen märkte att jag var borta. Bra (y)

Igår hade jag iallafall någolunda kul.


Och idag har jag även solat! ;) Det blåser ju ganska mycket men är sjukt varmt så jag har solat i nån timme. Inte så mycket resultat men lite iallafall, ska även försöka hinna sola solarium nån dag i veckan. Hoppas det finns nått i östhammar för ska förhåppningvis dit. Annars blir det åka till Norrtan, men jag har inte riktigt tid så just nu känns allt stressit..

Aja nu ska jag ta och ducha, ni får ha det bra så kanske jag bloggar imorgon. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0