Fredag!

Idag är det fredag, sjukt skönt! Vet inte riktigt vad jag ska hitta på men har lite olika alternativ. Antingen åker jag in till Stockholm är med i en musikvideo, eller är med Felicia, grillar med några kompisar, åker till Knivsta eller har myskväll. Ibland är det svårt att bestämma sig! Men bloggar lite senare och berättar vad jag gjorde ;)


Igår var jag hos Camilla och red, vi red ut, det var väldigt vackert där vi red och det är en upplevelse jag kommer komma ihåg länge! Det gick väldigt bra också.

På söndag kanske jag ska vara med på en cleraund, men vi får se. Nu ska jag fixa lite saker till lektionen.

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: nora

fin blogg! :)<3

2011-05-20 @ 23:28:16
URL: http://mashisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0