G

Jo innan jag sover måsta jag berätta att jag fick G+ på mitt Geografi prov. Är rätt stolt för geografi är bland det värsta jag vet.. Och jag hade typ pluggar 10min!  Det känns bra tills jag får mina betyg!

Sen i torsdags gjorde jag ett matte prov som gick jätte bra!

Nästa vecka har jag: Svenska redovisning, Teknik prov och Engelska prov. Sen är jag klar! :D

Svenskan vill jag få ett G+ eller VG på, dock har jag ingen lust att plugga så det blir nog bara ett G, men eftersom jag har G i svenska så spelar det ingen roll.

Engelskan vill jag få G på, har lämnat in en uppsats som borde vara ett G+ och provet får jag troligtvis G på så det går nog bra. engelska är ju kanske inte mitt starkaste ämne.

Teknik ska jag ha minst VG, efetrsom jag fick VG på första provet, VG- på andra så måste jag få ett VG nu för att hålla kvar mitt VG, men ska plugga så man hoppas väl på ett MVG.

Nu har ni fått veta massa tråk om mina prov, men kan inte sova så.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0