Länge sen ;)

Väldigt länge sen jag bloggat :o Men ska börja igen saknar det lite.. :p Men undertiden jag inte bloggat har jag: Vart i stockhom massor, varit med Rasmus rätt mycket, vart i skolan, fått minst G på varge prov (y) Börja ridit igen! Gjort av med hela min månadspeng! ;) Vart på några roliga fester! Haft två kusiner jag inte vetat om och ja det är säkert mer men kan inte komma på någor just nu ;)

Idag har jag iallfall vart i skolan, gjort ett kemi prov jag inte pluggat på men tror jag får godkänd iallfall! :) Sen har jag varit med Denice till Norrtälje, fikade och solade solarium! Jag vart inge brun, men det var en upplevelse att prova :p Haha ja sen har jag städat mitt rum! Så nu är det fint (y)

Och imorgon konfirmerar jag mig ifall nån undra :P Och om nån vill komma och kol lapå hur vacker jag är så börjar det vid 11:00 :)

Snart ska jag iväg och träffa Zandra lite snabbt sår se om jag stannar där en stund eller bara hämtar pengar :)

Men ha det bra så ska jag försöka blogga imorgon!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0