Hackad.

Min mejl, facebook, youtube och blogg har blivit hackad därför jag inte bloggat nått på för länge!

Men tänkte bara berätta lite vad som har hänt när jag inte bloggat: Träffat massor med nya kompisar, såhär många nya personer jag träffat på tre veckor har jag inte träffat på flera år! Vilket är sjukt roligt! Sen har jag även träffat gammla kompisar som jag har haft lite dålig kontakt med! Jag har även träffat en kille som jag gillar riktigt mycket! :)

Jag har även vart på bio massor, gala premiärer och massor med sånt! Så mitt liv har flytit på, och jag känner mig mycket gladare när jag är ute mer! :)

Har även haft ett utväcklings samtal som gick riktigt bra!

Men nu ska jag börja blogga igen och hoppas ni vill fortsätta läsa min blogg och läsa om mitt liv! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0