Kemi!

Hejsan!

Idag hade jag kemi prov som faktiskt gick bra? Konstigt nog? Haha eller så är det bara jag som inbillar mig ;) Men skulle bli riktigt glad om jag fick ett vg så håller tummarna! (Y)

Efter skolan drog jag till Norrtälje hämta lite grejer sen bar det av hemåt för att plugga matte. Tyckte även att det gick bra när jag plugga matten? Haha fett smart jag blivit ;) Men det är ju bra!

På fredag ska jag troligtvis ha ett engelska föredrag, undrar hur det kommer gå? Jag har bestämt mig att göra själv eftersom jag har så svårt att samarbeta men det gör mig väldigt närvös att prata inför klassen på engelska? :o Men det går säkert fin fint! :)

Nu ska jag inte skriva onödiga saker utan ska kolla lite tv, så puss puss på er! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0