Blogg torka ;(

Har inte bloggat på ett tag.. Men nu gör jag det iallfall ;) Har gjort massor med kul under veckan och även vart ganska sjuk :(

Men imorgon ska jag på bio med Rasmus och nån av hans kompisar kommer blir riktigt nice! Känner mig även riktigt rik har typ 750kr och får mim månadspeng ganska snart! :)

Nästa onsdag måste jag betala biljetter till TwiDay vilket min plånbok kommer gråta över :( Hela 300kr kommer det kosta fast det är inte så dyrt eftersom det är fyra filmer men ändå.. Fast eftersom jag är så bäst har jag forthoppningsvis två bio biljetter som funkar så det bara kostar 100kr fast är inte helt säker på det..

Men nog om det! Nu får ni ha en toppen dag! Imorgon tror jag det inte blir så mycket bloggning tyvärr men man kan ju alltid hoppas! ;)

KyssKyss

 

Kolla in min fotoblogg: Carolinesfoto.devote.se 
Ny bild senast kl: 11:00 varge dag!

Carolinesfoto.devote.se

Kommentarer
Postat av: isa

super fin blogg!! följa varandra via bloglovin? :D

2011-11-16 @ 18:24:30
URL: http://stylebyisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0