Felicia!

Halloj! :)

Idag har jag varit med Felicia i Norrtälje därför jag inte bloggat :) Och just nu sitter jag i Almunge hemma hos Matilda, ska snart hem eller om nån timme kanske.

Jag har inte så mycket att skriva, orka inte släpa med min kameran men mobil bilder kanske ni får senare :) Imorgon kanske jag ska träffa Vickan i Uppsala och fota och lite sånt. Kommer bli riktigt kul, vi träffades i både Onsdags och Torsdag men saknar henne lite ändå :) Påväg dit blir det även in snabbt till Sanne och hämta lite kläder jag glömt där. Var ett litet tag sen jag träffade henne också så det blir nog träffa henne på måndag eller nån dag nästa vecka.

Men ni får ha det bra, eftersom jag bloggar från Matildas dator så blir det tyvärr ingen bild, men ni får ha det bra! Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0