Fredag!

Det var ju Rimbo marknad igår! Riktigt kul faktiskt, gick med Felicia och Julia. Även Denice och Tove en stund och sen Veronika. Kul att träffa henne inte gjort det på ett eller två år kanske? Så Torsdagen var grym! Man träffade massor med nya menniskor, vart faktiskt bjuden på fest hos en riktigt mysig tjej imorgon. Vet inte om jag kan gå men man träffar massor med nytt folk. Sen blir det även träffa massa gamla kompisar vilket är mys!

Lite mer om idag kanske, hade typ bara två "riktiga" lektioner så det var rätt chill i skolan. Sen skulle jag träffa Alexander i norrtälje och sova hos han med några av hans kompisar, typ film kväll. Fast massor hände allt blev helt kaos i mitt lilla mindre perfekta liv så hade igen lust. Vart stanna hemma äta glass och kolla på idol istället, vilket inte var helt fel ändå :)

Men ja vart lite mycket text idag.. Nu när jag har tid ska jag försöka fixa lite fler blogg inlägg. Puss på er!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0