Söndag!

Hej alla! Igår hade vi sjukt kul! Var i Alunda och träffa lite polare, träffade faktisk två gamla kompisar från Östhammar hade inte träffat dom på fem år kanske? Så det var riktigt kul! Tyvärr har jag inga bilder eftersom min kamera inte har nått batteri och glömde laddaren hemma ;( Men förhåppningsvis kan jag sno lite bilder från nån annan jag träffa igår :)

Jag kom hem vid lite efter två min underbara mamma hämtade mig i Almunge :D Och sen dess har jag vart hemma. Vaknade upp och mådde riktigt dåligt.. Men jag gick ut och tog en promenad med min mamma och då kändes det lite bättre iallfall, skönt med frisk luft!

Nu ska jag ta ett bad, plugga och vila upp mig för skolan, men det är bara två veckor kvar innan prao och höstlovet! Underbart! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0