Fuska på prov!

Okej, nu har jag inte lika mycket insperation som igår. Men jag lovade ju så självklart kommer inlägget.

Så ja för det första är det väldigt orättvist, om jag pluggar massa och dom i min klass fuskar och får bättre betyg än mig? Hur rättvist är det?

Och sen det viktigaste!

Jag pluggar mycket till alla prov får sen VG i slutbetyg i det ämnet. Min kompis som fuskar pluggar jätte lite får MVG i slut betyg i det ämnet. Båda vill gå barn och fritid, jag kommer inte in pga att min kompis som igentligen skulle ha sämre betyg än mig men fuskade så hon/han får bättre betyg. Det förstör min framtid!

Jag säger inte att jag aldrig fuskar, men alltid när jag säger till så får jag svaret. "Vad rör det dig? Du får lika bra betyg ändå!"

Så nu vet ni, och ni som säger det ska veta att jag stör mig väldigt mycket på det. Men orkar inte argumentera med korkade menniskor, eftersom man måste vara korkad om man inte fattar att det rör andra om man fuskar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0