Gråtande Caroline<3

Var ju på The ark igår, deras sista konsert! Imellan låtarna när han prata började jag seriöst gråta för han har så rätt. Lyssna på det sista i klippet när han slutar sjunga. Inte det bästa, men orka inte youtuba mer! Och som ni kanske förstår var den en otrolig konsert! Vet inte om jag kan säga den bästa, men den med mest känslor iallafall! Kan inte beskriva hur bra det var, men det kommer alltid finnas kvar i mitt liv. Och jag kommer förädra mig och alltid tänka på det han säger innan juag tar nått beslut. The ark har förändrat mitt liv och efter den här konserten kommer jag verkligen tänka innan jag gör nått. Ni förstår nog inte hur mycket känslor det var där, men ja. Det var nog om bästa timmarna i mitt liv!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0