Hej! ;)

Hur kan jag vara så dålig på att uppdatera? Jag förstår inte.. Men iallfall jag har vart i skolan som vanligt. Vart på konsert med Håkan hellström<3 Och kollat på AiluCrach! Bilder kommer upp snart. Jag har också ridit, jag hoppade och det gick super!

Eftersom jag inte bloggat på typ fyra dagar? Blir inlägget lite knas men det får ni leva med ;) Jag har börjat filma igen! Så min youtube har uppdaterats lite, dock tar det år för klippen att komma upp på tuben fast jag får lägga upp dom under natten istället så ni kan kolla på mina vackra klipp! ;)

Ja idag har jag bara slappat! Riktigt skönt, hade prov idag. Tyckte det gick rätt okej, fast man vet ju aldrig (:

Är det nått mer jag ska skriva? Jag vet inte riktigt om jag har nått intressant att berätta, jag ska på konsert på både torsdag och fredag. Söndag blir det åka på trav och nån dag i veckan ska jag troligtvis åka till gamla stan, slussen, skansen och grönan och fota lite! ;) Har inte fått med mig nån men annars får jag åka in själv, och oftast träffar man ju nån bekant när man är där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0