Kappa!

Ska snart sova men kände för att skriva ett inlägg!

Min mamma betalde sakerna jag köpte igår, så jag har pengar och kan shoppa lite i veckan! ;)
Jag känner att jag behöver en höst jacka. Jag har flera jeans och skin jackor ett antal vinterjackor fast ingen riktigt höst jacka. Så det måste jag shoppa, jag tror en kappa skulle passa bra, typ nån av dom:

 

Typ i den stilen, inte nån av dom men ungefär. Det är riktigt fint med kappor, jag hade det för nått år sen, fast vetr inte var dom har tagit vägen. Så en kappa ska jag nog köpa, på lördag ska jag på fest, fats kanske har tid en stund innan eller efter. Jag hatar att ha mycket att göra..

Måste även ha en mössa, nån som vet någon fin och varm?

Ska dra nu. Pusspuss


Kommentarer
Postat av: marita

Varifrån kommer den vita kappan. Har letat som en tok efter en vit kappa. vore glad om du kan tala om var.

Svar: Hej! Jag vet faktiskt inte riktigt köpte den inte. Men ser jag nån liknande/samma så kan säga till! :)
Caroline

2012-10-22 @ 16:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0