Tatuering!

Har alltid velat tatuera mig, men inte vetat riktigt vad jag vill göra, fast nu har jag kommit på.

Jag vill ha en dikt, och ängla vingar på sidan av dikten, dikten i mitten alltså. Det skulle vara riktigt fint. Hitta ingen bild på hur jag vill ha det men ungefär såhär:

 

Ungefär så fast det ska stå:

And god told me to build an ark
To guarders the one who's wonder in the dark
He said: Build it long and build it wide
make it endless from side to side
And black and white
old and young
Let there be room for everyone.

-
Ola Salo


Det ska symbolisera min tro på gud. (är inte riktigt troende fast tror ändå lite, orkar inte förklara nu)
Sen symboliserar det ju även the ark (ola salo)

Ska bara övertala mamma och samla pengar sen skaffar jag den! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0