Godnatt!

Har försökt fixa mitt hår men det går inte så bra mitt hår är alldeles för tjockt så det ar typ minst tre timmar och jag var helt slut efter en :( Så får försöka fixa det lite bättre imorgon just nu ser det ut som jag vet inte vad.
 
Men älskar att fixa med mitt hår och sminka mig det är så kul! Synd att skolan börjar så tidigt på morgonen så man inte orkar fixa sig så mycket annars hade jag sätt ut som en super modell varge dag ;)
 
Haha men nu ska jag sussa. Efter mycket bråk börjar allt lösa sig iallafall skönt eftersom det inte var jag som gjorde nått denna gång. Så nu sussa och hoppas allt är bra till imorgon vi hörs då. Byebye
 
Såå vill jag ha mitt hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0