Haha cam bilder ;)

Har glömt min sladd till kameran hemma! Så ja ni får nöja er med halvdanna cam bilder på kläderna. Jeansen visar jag n'r jag har på mig dom nån annan gång, hinner inte rikigt nu ;)  
 
Klänning: 400kr i nån butik i visby
Jeans: 299kr bikbok
Örhängen: 150kr marknad i visby
 
Gjorde jätte fynd idag ju, inte dyrt alls! :) Speciellt jeansen då jag letat efter ett par vita som sitter bra jätte länge! Och klänningen som vart lite finare passar utmärkt på lite finare fester. Även fast jag har typ 1000st men inte kul att ha samma två gåger ju? Och när man ska nån stans hittar man aldrig nån så bra att ha några förberädda.
 
Nu komemr gäster så ska gå dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0