Måla naglarna!

Nu ska jag måla och fixa mina naglar lite dom är rätt långa faktiskt! Första gången på länge!
 
Har ju köpt massor med nagel tippar men mina naglar är så pass långa att jag inte behöver ha dom. Bra att låta naglarna vila lite också. Men när jag kommer hem från Gotland blir det nog lösnaglar igen känns på nått sätt snyggare!
 
Men nu ska jag iallafall fixa dom lite har inte bestämmt hur men vi får se! Älskar att ha fina naglar även fast jag är lite dålig på att fixa dom men snygga naglar gör hela personen snyggare lixom!
 
 
 
Anledningen till att det inte blir några bilder på mig idag är för att jag inte är så speciellt snygg idag ;) Har inte riktigt orkat ansträngt mig när jag bara legat på stranden och chillat här hemma.
 
Imorgon ska jag iallafall till kneippbyn med Jimmy, Vickan och Mickis. Kommer bli nice! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0