Täby igår!

Hej! Var sjukt trött när jag kom hem igår och därför bloggade jag inte. Men jag var iallafall med Denice i Täby och shoppa, dock vart det inte så mycket utan lite presenter till en kompis, ett rött läppstift och nhl 10 (ett spel)
Faktiskt en kul dag!
Idag har jag bara chillat väntar på att min mamma ska komma hem så vi kan plugga lite eller hon ska förhöra mig och lite sånt :)
Idag var det även nationellt prov gick ganska bra faktiskt så förhoppningsvis så får jag ett VG+ eller nått sånt. Kändes som det iallafall :)
Nu ska jag plugga lite men hare bäst!<3

Kommentarer
Postat av: Johan

Hej!



Vi på Rakebacklovers är intresserade av att köpa ett inlägg på din blogg.

Inlägget kommer vara cirka 150 ord långt och handla om gambling.

Vi kommer vilja länka till 4 sidor på 4 olika nyckelord.

(Du får ett färdigt inlägg att lägga upp).



Är du intresserad?

Svara på detta mailet så får du inlägget och länkarna.



Vi betalar dig 300kr för 5 minuters arbete.



[email protected]

2012-02-15 @ 16:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0