Fullt upp

Har haft fullt upp därför jag inte bloggat. Skolan har ju börjat och har massor med läxor men har inte hunnit gjort nått eftersom man är så trött när man kommer hem. Idag somna jag i badet haha?

Men imorgon är det fredag bara tre lektioner och ska träffa stv och se om jag kan få hjälp med att välja linje och gymnasie. Väldigt svårt att välja faktiskt!

Imorgon blire också göra nått kul  på dan och plugga på kvällen så kommer ha fullt upp hela fredagen men måste komma in i skolan innan jag kan börja göra massa på helgerna så ska nog stanna hemma imorgon längsta jag kanske kan åka är till min mormor men där är det chillare än hemma så aa.

Ska faktiskt sova nu jag hoppas ni har det bra och skolstarten går bra? Godnatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0