Rapport

Har precis skrivit kart en rapport det tog sjukt lång tid för datorn fucka :oo Hatar skolan, fösta dagen i skolan och vi får två läxor :o

Efter skolan åkte Felicia med mig hem vi spela lite fifa (jag vann) och bakade till min pappas "kalas" han fyller år imorgon. :)

Sa ju att jag skulle berätta om gårdagen. Jag var ju med Rasmus vi åkte in till stan för att gå på bio med sergels bion var stängd så vi gick och shoppa istället. Ska förhoppningsvis på bio med han i helgen istället :)

Imorgon fyller ju min pappa år så blir att fira han lite släkt och så kommer hoppas dagen blir bra.

Skolan suger och jag lägtar verkligen till nästa lov.. Men måste gå bra betyg så det blir att försöka sköta mig nu denhär terminen.

Ha det gött alla söta! Bloggar mer imorgon (;


Bild på mig och Pontus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0