Duschat

Har precis duschat mår fortfarande piss.. Men känns lite bättre att ha fixat sig lite iallfall.
 
Imorgon kväll åker jag till Gotand och stannar där i en vecka kan inte bestämma mig om det ska bli kul eller inte. Just nu när jag mår dåligt vill jag helst vara hemma och sova fast mamma tvingar mig att följa med.
 
Hade tänkt att ladda ner lite filmer som jag kan kolla på när vi är på färgan till Gotland det tar ju över tre timmar! :o Och måste ju ha nått att underhålla mig med. Får se om jag hittar nån bra film! :)
 
Ingen ansikts bild igen men även fast jag fixat mig så blir man inte så fin på bilder när man inte mår så bra. Imorgon får ni nog se den vackra skönheten! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0