Hej! :)

Har haft det super kul under lovet. Har färgat mitt hår blont det vart sjukt snyggt faktiskt bilder kommer ;)

Har kollat på två olika skolor Lundellska (skrapan) och GUC så ja nu är det bara att bestämma sig det är dock sjukt svårt!

Igår var jag på dejt med vickan vilket var sjukt mys vi åt ute och hade det super kul! Måste träffa henne snart igen!

Idag har jag shoppat lite vart två par skor, sol glasögon och ett par hörlurar :)

Kom även precis på att jag måste sola är ju sjukt blek och måste bli neger till skol avslutningen så ska ge mig iväg till solariumet på söndag tror jag!

Just nu är min kusin Rasmus här så kan tyvärr inte blogga så mycket mer men ha det bäst!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0