Sola!

Hej alla söta blogg läsare! Just nu sitter jag och pluggar fusik men fattar ingenting ;(

Idag skulle jag åkt och solat plus träffa en kompis men sen kom jag på att jag har lite att plugga så var tvungen att stanna hemma. Men har faktiskt haft en skön dag, badat länge, rakat benen och lite sånt :)

Imorgon är lovet slut och skolan börjar igen, längtar inte ;) Har tre prov den här veckan plus en inlämings uppgift och jag orkar verkligen inte.

Och sen har jag inga pengar ;o Ska leva på 200kr i 20 dagar? :O Bara för jag har shoppat massa hehe.

Men jag ska blogga lite mer imorgon för nu ska jag ta och borsta tänderna och mysa ner mig i sängen. Pusspuss<3

 
En bild från när vi bowla med skolan. Ful bild jag vet men har inga bilder på datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0