Svar på frågestunden! del 1/2

Har lagt ihop svaren lite så dom passar gjorde också två delar eftersom det kom så många frågor.
 
Kärlek och relationer:
 
Johan frågar: Vad heter din kille och hur länge har ni varit tillsammans? 
 
Robin heter han ^^ Vi har träffats rätt länge men vart tillsammans för nån månad sen eller nått. Jag är den som aldrig har koll på sånt att jag glömde min pappas 40års dag säger väll allt ;)
 
Lotta frågar: Är du oskuld?
 
Nej det är jag inte.
 
 
Anonym frågar: Hur många förhållanden har du haft? Och hur många personer har du varit kär i?
 
Några stycken men räknar ändast det jag har nu som seriöst. Dom andra kanske inte var helt seriösa iallafall inte från min sida sorry boys and grils! Och har ändast varit riktigt kär en gång och det är i Robin som jag fortfarande är kär i ^^
 
När fick du din första kyss?
 
Ja beror på vad som räknas som kyss men min första riktiga tung kyss fick jag i slutet av sexan ;)
 
 
Vilka personer i ditt liv älskar du?
 
Jag älskar min mamma, pappa, bror, Denice min bästavän, Rasmus och Victoria mina söta kusiner, Robin min vackra kille och Felicia min bästavän och barndomsvän. Det är väll dom jag älskar helt på riktigt, dom som alltid finns där för mig!
 
Nämn en person som har betytt mycket för dig en förebild?
 
Victoria Gustavsson min kusin och bästavän. Vi träffas inte så ofta längre men hon har verkligen påverkat mig possitivt i mina val jag gjort i livet. Speciellt i sjuan det var vackra vickan som fick mig att sluta vara den blyga Carro och bli den riktigt Caroline jag ville vara. Älskar dig vickisnor!
 
Vad/vem har sårat dig mest?
 
Malin min låtsas syster av olika anledningar. Men får inte glöma bort allt bra och underbart hon gjort också! En riktigt vän i grunden under allt ont som hänt oss.
 
Har hört att du haft ett förhållande med en tjej är det sant?
 
Det har gått rykten om det ja och ja jag har haft ett slags förhållande med en tjej förut ja. Vi var inte tillsammans men hon betydde mycket för mig under den korta tiden och ja vi hade sex... ;) Dock var jag för feg för att tala om det för mina kompisar/familj och det var därför vi inte träffades mer hon ville ha något seriöst.
 
Hur många killar har du hånglat med?
 
För många ;)
 
Lotta och några andra frågar: Vem är din bästa vän?
 
Har många som jag kallar bästavän men på riktigt inerst inne så har jag två bästa bästa vänner och det är Rasmus Jansson och Denice Nielsen.
 
 
Andra delen kommer imorgon eftermiddag! Så kolla in bloggen då!
 
Eftersom jag gör en andra del har ni fortfarande lite tid att ställa frågor på så hann ni inte så är det bara lämna en kommentar med er fråga. Godnatt!<3

 

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0