Svar på frågestunden del 2/2

Andra delen på frågestunden.
 
Random frågor:
 
Sanna frågar?: Hur gammal är du? Vilken skola går du i?
 
Jag är 16år född 1996-06-25 för att vara mer exakt! Jag går på Roden gymnasiet som ligger i Norrtälje.
 
Mathilda Johansson frågar: Du skrev förut att du skulle vara nykter i en månad klarade du det?
 
Jag klarade tre veckor vilket jag tycker var väldigt duktigt för att vara mig dock drack jag en öl under dom tre veckorna men det räknas inte. Men nu ska jag vara nykter några veckor igen, det har blivit lite mycket fest den senaste tiden.
 
Vilka p-piller äter du rekommenderar du dom?
 
Jag äter Jasmine 28 dom är jätte bra! kostar dock 110kr/månad vanliga p-piller kostar ca: 10kr/månad så dom är ju lite dyra och det är den ända negativa!
 
Vilka bloggar läser du?
 
Läser mina kompisars bloggar och lite stora bloggar t.ex. Dessi, kissie, paow, isabelle strömberg och jocki boys bloggar. Skvaller bloggar är också väldigt skoj!
 
 
Albina frågar: Hur går det med modellandet? Fått några fler jobb? Hur vart du modell och hur går man tillväga om man vill bli modell?
 
Jag är inte riktigt modell fast jag får lite jobb då och då. Just nu har jag för mycket att göra och hinner helt enkelt inte mer och vill göra anat än att jobba på helgerna så det är inte så mycket just nu.
Jag vart modell genom tidningen Solo var med där och sen fick jag lite jobb efter det. Har även kontaktat lite fotografer och kollat om dom vill samarbeta. Jag tror det bästa om man vill bli modell är att kontakta en argentur.
 
 
Tuva frågar: Vad tycker du är det snyggaste höstmodet just nu? Och vilken stil kör du på i höst?
 
Oj haha jag är inte så insat i mode. Jag gillar naket, visa mycket hud och färg! Färg på kläder är riktigt snyggt!
 
Annayellowbanana frågar: Läst din blogg ett tag nu och vart försvann hästarna?
 
Jag har inte tid för hästarna just nu. Nått halvdant nån gång i veckan känns tråkigt. Ska nog ta och satsa på hästarna till våren och ta tag i det igen för det är ju sjukt kul att rida!
 

Och vilken är din bästa drink/grogg/dryck på hemma fest och på krogen?
 
Jag får inte gå på krogen är ju bara sexton! Men det bästa är helt klart lakris shots! Riktigt gott en favvo! Och shots är alltid bäst! Men man kan ju inte bara shota så är då blir det ett glas vitt vin eller en kall öl också riktigt gott!
 

 
 
Lotta frågar: Hur ofta dricker du?
 
Oj det beror helt på vissa veckor kan jag dricka fyra dagar och andra dricker jag inte alls. Dock har det blivit lite för mycket nu på slutet men i snitt blir det väll två gånger i veckan inte så jätte farligt.
 
 
Denice frågar: Hur många tår har du? och hur många gånger per dag dricker du te?
 
Jag har åtta tår.. Har tappat två. Jag dricker minst fyra koppar te per dag men är jag hemma så blir det betydligt många fler.
 
 
Anna frågar: Hur många unika besökare har du i snitt på en dag? Tjänar du pengar på din blogg?
 
Igår hade jag 190 unika besökare. Dock varierar det rätt mycket från da till dag. Och nej det gör jag inte jag bloggar bara för det är skoj!
 
Anonym/Anonyma frågar: Har du nått speciellt minne som betytt mycket för dig?
 
Ja men det minnet är hemligt. Hihi ;)
 
Vad är det pinsammaste som hänt dig?
 
Jag brukar inte tyka saker är pinsamt nästan aldrig så jag vet inte riktigt. Har säkert gjort nått super pinsamt jag inte kommer ihop eller har tänkt på efteråt.
 
 
Har ni fler frågor så är det bara lämna en kommentar så kanske jag svarar på den i ett inlägg hoppas ni är nöjda med svaren!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0