Godmorgon!

Godmorgon!
 
Stannade hemma från skolan idag pga att jag typ har feber, tror det beror på mina nya p-piller jag hämtade igår. Men hoppas bara att det är nått som är över om nån dag. Var ju as taggad på helgen.
 
Dock har det inte gått att sova imorse för alla ringde och frågade var jag var ;) Poppis? Haha alltid så att jag väntar massa samtal eller ska träffa folk på morgonen och när man mår dåligt och inte direkt är vaken tänker man ju inte på att ringa och ställa in haha ;)
 
Mamma har även möte här hemma. Massa folk från hennes jobb så väntar på att dom ska dra så jag kan gå upp och göra nått att äta. Mamma har ju ett ganska viktigt jobb och pratar om massa sekrites saker så jag måste stanna inne i min stuga ända tills dom åkt.. :p
 
Så ja min dag kommer väll bestå av att kolla på gossip girl och tjocka mig
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0